Kapat× Destek 0850 333 0 565
C2c - E-Pazaryeri e-ticaret yazılımı üzerinde güncelleme gerçekleştirilmiştir. Güncellemeler hakkında ve yenilikler hakkında daha fazla bilgiye Destek Merkezinden erişebilirsiniz.
C2c Pazaryeri Eticaret Yazılım Güncellemesi Gerçekleştirildi

Güncelleme içeriği;

  1. Sipariş İtiraz modülü sistemimize eklendi. Siparişin herhangi bir safhasında mağaza/satıcı/müşteri siparişe itiraz ederek sürecin işlemesini yönlendirebilecektir.
  2. Sipariş İptal sistemi güncellendi. Siparişin herhangi bir safhasında sipariş artık iptal edilebilmektedir.
  3. Sipariş İade sistemi; Iyzico panelinden gerçekleştirilen iade işlemlerinin herhangi bir callback URL'ye post edilmemesi ve panelimizden yapılan iade isteklerinde değişen komisyon oranlarının yine sistemize geri bildirim olarak iletilmemesi sebebiyle ilerleyen güncelleme çalışmalarına ertelendi. Iyzico'dan tarafından gerçekleştirilecek altyapı çalışmaları sonucunda sistemimize entegre edilecektir.
  4. Mağaza ve satıcı silme sistemi güncellendi. Herhangi bir aktif siparişi veya siparişte yer alan ürün/ilanı olmayan mağaza ve satıcıları sisteminizden silebilirseniz. İşlemi olanları ise ilgili işlemleri sonuçlandırıldıktan sonra silme işlemi gerçekleştirilebilir.
  5. Havale/EFT ve Kapıda Ödeme ödeme modülleri sistemimize eklendi. Türkiyede faaliyet gösteren müşterilerimizin bu ödeme türlerini kullanmadan önce 6493 sayılı kanunu gözden geçirmelerini tavsiye ediyoruz.
  6. Kargo teslim süresinden itibaren tanımlanan süre (orderPaymentTimeout) sonunda uyarı sistemi eklendi. Varsayılan değer 7 gün olarak ayarlandı. Değiştirmek isteyen müşterilemizin bu isteği teknik desteğe iletmeleri gerekmektedir.
  7. Son güncelleme ile eklenen ürün görseli canvas sistemi seçenekli hale getirildi. Eski ürün görsel sistemine dönmek isteyen müşterilerimizin bu isteği teknik desteğe iletmeleri gerekmektedir.
  8. Ürün miktarını stoktan düşme kriteri (sipariş durumuna göre) eklendi. Ürün stok düşüşü varsayılan olarak "Kargoya Verilme" olarak ayarlandı. Değiştirmek isteyen müşterilemizin bu isteği teknik desteğe iletmeleri gerekmektedir.
  9. Iyzico komisyon oranlarında yanlış hesaplanan blokaj değerlerinden kaynaklanan hatalı bakiye problemi giderildi.
  10. "Sipariş İptali" ve "Sipariş İtirazı" için sistemlerinize 2 yeni mail şablonu dahil edildi.
  11. Kategori detayında bulunan alt kategori görseli gösterim problemi giderildi.
  12. Hatalı mağaza ürün sayısı problemi giderildi.
  13. İçerik kategorileri içerik sıralaması "id azalan" olarak güncellendi.
  14. İçerik breadcrumb sistemi güncellendi.
  15. Mağaza kategori listesi güncellendi.
  16. deepLinking sistemi projeden kaldırıldı.
  17. Sipariş tamamlama ekranında TC kimlik no kayıt sistemi otomatikleştirildi.
  18. Mağaza ve satıcı bakiye sistemi güncellendi.
  19. Pasif ve silinmiş ürün/ilanların sepette kalma problemi giderildi.
  20. Bilinen buglar giderildi.

Yorum

Yardım Al