Kapat× Destek 0850 333 0 565
CRM Programı müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen Customer Relationship Management başlığının kısaltmasıdır. Günümüzde tüm firmaların müşterilerini yönetmek amacıyla böyle bir programa ihtiyaçları vardır.
CRM Programı

Önceki zamanlarda bu yönetim işleri kâğıt üzerinde yapıldığından karışıklık ve kaybolma riski oldukça fazlaydı. Şimdi ise gelişen teknoloji dünyasıyla bu web uygulamaları firmaların imdatlarına yetişiyor.

CRM programı sayesinde işletmeler müşterilerinin kayıtlarını güvenli ve kolay ulaşılabilir bir şekilde tutabilmektedirler. Her CRM programında olmasa da genellikle işletmeler birden fazla kullanıcı oluşturarak ve o kullanıcıları yetkilendirerek hem kendileri hem de personelleri programı kullanabiliyorlar. Firma sahipleri için oldukça avantajlı bir programdır. Firmasının müşterileriyle ilgili tüm bilgilere bu programlar sayesinde ulaşabiliyor ve hangi işlemi hangi kullanıcının yapmış olduğunu görebiliyor. Böylece herhangi bir problemle karşılaşıldığında kolayca müdahale edebiliyor.

Günümüzde işletmeler için bir nimet sayılan CRM programı, firmaların müşterilerini daha yakından tanımasına onların istek, öneri ve şikayetleri daha hızlı geri dönüş yapılabilmesine olanak sağlar. CRM programı işletme içindeki personellerin de işlerini kolaylaştırır. Böylece az personelle daha çok iş olanağı sağlar. İşleri hafifleyen personellerden ise işletme sahibi daha fazla verim almış olur.

CRM programı tüm firmanın müşteriye odaklanmasını sağlar ve ayrı departmanlardaki kişilerin birbirleriyle iletişimi kolaylaşmış olur.

CRM programlarıyla sadece tekil değil firma olan müşterilerini ve tüm bilgilerini de kayıt altında tutmanız mümkündür.  Tüm müşterileri gruplara ayırabilir, oluşturduğunuz gruplar üzerinden hızlı işlem yapabilirsiniz.

CRM programı içerisinde ki Caller ID uygulamasıyla müşteri çağrıları daha güvenli bir şekilde kayıt altında tutulmaktadır. Santral bölümünde ki kişi telefonu açarken sistemde kayıtlı kişinin ismiyle hitap etmesi müşterinin hoşuna gidecektir. Aynı zamanda görüşme esnasında santral bölümündeki kişi daha önceki görüşmeleri ve o görüşmelerin içeriğini görebilecektir. Yapılan görüşmeyle ilgili notlar alınabilir ve arayan kişi ilgili kişinin CRM programındaki hesabına aktarılacaktır. Böylece müşteriye daha hızlı bir geri dönüş yapılacaktır.

Müşteri ilişkilerinizi güçlendirmek, müşteri memnuniyetini sağlamak ve firmada ki personellerinizin işini hafifletmek, iletişimlerini kolaylaştırmak için mutlaka bir CRM programına sahip olmanızı öneririz. CRM programı alırken güvenli bir firmadan alışveriş yapmanızı tavsiye ederiz.

Yorum

Yardım Al